غرب و تضعیف اسلام

از طریق توهین به مقدسات اسلامی

توسعه ، شکوفائی و گسترش بیداری اسلامی در ده های اخیر در کشورهای اسلامی و افزایش آمار گروندگان به اسلام در کشورهای غربی، حساسیت استکبار جهانی را برانگیخت تا یک سلسله توطئه های بزرگی را علیه اسلام و مسلمین سازماندهی کند.

آمریکا و متحدان غربی آن که سالیان متمادی بر سرنوشت کشورهای اسلامی تسلط داشتند و به وسیله حکام دست نشانده از یک سو، و گسترش فرهنگ مبتذل غربی در جوامع اسلامی جهت سست کردن اعتقادات مسلمانان از سوی دیگر، جایگاه اسلام و مسلمانان را بشدت تضعیف کرده بودند و با خیال راحت به غارت و چپاول منابع آنها می پرداختند هنگامی که نهضت های اسلامی و بیداری مسلمانان را بویژه پس از انقلاب اسلامی ایران ملاحظه کردند نتوانستند آن را تحمل کنند و از این جهت به انواع شگردها و توطئه ها علیه اسلام و مسلمین دست زدند.

توطئه های پر شمار آنها علیه اسلام و بخصوص انقلاب اسلامی ایران که الهام بخش بسیاری از حرکت ها و نهضت های منجر به بیدار ی اسلامی بود هر روز به شکل جدیدی رخ می نمود که نگارنده در فصلی از کتاب "جنایات آمریکا در طول تاریخ" آنها را جمع آوری کرده ام.

اسلامی ,اسلام ,مسلمانان ,علیه ,کشورهای ,تضعیف ,علیه اسلام ,انقلاب اسلامی ,اسلامی ایران ,کشورهای اسلامی ,طریق توهین ,انقلاب اسلامی ایران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تنها صدا مجله بیمه 1Exclus buy 118فایل آندروید ها دانلود رایگان بهترین سایت